Välkomna till Misans blogg!

Direktlänk till inlägg 20 mars 2013

Önskesimmar!

Av Misan - 20 mars 2013 16:05

Jag går efter strömmen och gör det jag hoppas är jättekul-ÖNSKESIMMAR!


Alla har säkert sett en och annan sim av mig, iallafall ni som hängt med ett litet tag.

Så, är ni redo att ge mej en utmaning? För dej som inte vet vad önskesimmar är eller inte läste rubriken ska du veta att önskesimmar är så att du använder mallen nedan och fyller i den.

 

Sen ska jag göra en sim som uppfyllen "kraven" och publicera den på bloggen så alla kan ladda ner den och titta på vad det var den önskade sig! :)



Kopiera mallen nedan och fyll i i kommentarerna :)

Nuvarande liv är lite efter vad som hänt i bakgrund. Så om simmen växte upp i sunset valley med en ensamstående mamma, då är det badgrunden och nuvarande liv är som den har det för tillfället , asså då jag ska skapa simmen :) Som då kanske den simmen med en ensamstående mamma har flyttat till Sunlit Tides för och tar jobb som inbrottstjuv...


UPDATE!!!! Ny mall, om  du redan önskat sim gör det ingenting, låt önskningen vara som den är!!!



Undertyp:

Kön:

Namn:

Ålder:
Bakgrund:

Nuvarande liv:

Egenskaper (detta är bara om du vill ha någon speciell, frivilligt):

Vilka paket du har installerade:

Hårfärg (frivillig):
Var det något mer önskemål?:

Får jag använda CC/nedladdat innehåll?:



_________________________________________


So... Med undertyp menar jag om det ska vara en katt, hund, häst, älva, människa, häxa, ande, osv.

Bakgrund menar jag en liten historia om vem den här simmen är, vad den har för drömmar osv! Vilka paket du har vill jag veta så du kan ladda ner den sen om du vill ;) Var nu kreativa och kom på något bra!

 



 
 
Ingen bild

linn

20 mars 2013 18:36

Undertyp:Människa
Kön: kvinna
Ålder: ungdom
Bakgrund: Sarah har växt upp i en liten lägenhet i bridgeport med sin syster och mamma hon har alldit drömt om att bli sångare.
Egenskaper (detta är bara om du vill ha någon speciell, frivilligt):
Vilka paket du har installerade: alla
hårfärg : blond
Var det något mer önskemål?: hon ska heta Sarah stewart
Får jag använda CC/nedladdat innehåll?: gärna jätte mycket cc

 
Sims3Tjejen

Sims3Tjejen

20 mars 2013 18:53

Undertyp: Människa
Kön: Kille
Ålder: Ungdom
Bakgrund: Lucas älskar naturen och djur. Han hade en liten katt som dog för två år sedan. Nu när han blivit äldre vill ha bli författare.
Egenskaper (detta är bara om du vill ha någon speciell, frivilligt): Älskar natur, Djurälskare
Vilka paket du har installerade: Husdjur, Kvällsnöje, I Rampljuset och Leva Livet.
Hårfärg (frivillig): Orange
Var det något mer önskemål?: Han ska ha glasgöon.
Får jag använda CC/nedladdat innehåll?: Japp, det får du
____________________________________

http://Sims3Tjejen.bloggplatsen.se

 
Amanda

Amanda

21 mars 2013 11:12

Undertyp: häxa
namn: Lucy mcclaire
Kön:tjej
Ålder: åldring
Bakgrund: Lucy har altid varit konstig och speciell men när hon blev tonåring uppenbarades en fruktansvärd hemlighet. Sen dess har hon velat vara den bästa av sin sort
Egenskaper (detta är bara om du vill ha någon speciell, frivilligt): Våghals
Vilka paket du har installerade:Alla
Hårfärg (frivillig): vit
Var det något mer önskemål?: få henne att se "arg" ut, inget cc-hår
Får jag använda CC/nedladdat innehåll?: ja men inget hår

http://mylifeasasim.bloggplatsen.se

 
Alicia

Alicia

22 mars 2013 17:26

Undertyp: sim (vanlig)
Kön: Kvinna
Namn: Lizzie (välj efter namn)
Ålder: Ungdom
Bakgrund: Lizzie har alltid fått höra att hon är annorlunda men det visste hon själv. När hennes mamma alltid försökte få henne att gilla och shoppa och smink visste hon att det inte var något för henne.Hon slutade att lyssna och började spela tv-spel och datorspel. Hennes kärleks liv går inte så bra. Hennes senaste blev ihop men hennes kompis. Men Lizzie bryr sig inte mycket nu det som har hänt har hänt, det är bara att låta det vara.
Egenskaper: Välj du :)
Vilka paket har du: Alla EXP förutom universitet och Diesel.
Hårfärg: Rött (inte orange)
Var det något annat?: nepp
Får jag använda CC: Ja allt kan vara cc om du vill

http://simssunset.bloggplatsen.se

 
Sims3saga

Sims3saga

22 mars 2013 19:33

1.sim (vanlig)
2. Tjej
3. Katie (välj du)
4. Ungdom
5. Katie har haft en väldigt ba uppväxt men när hon träffar sin nya kille Max förändras allt...
6. Välj du
7. Ep: årstider husdjur Kvällsnöjen leva livet Pp: statsliv och lyx och design
8. Mörk brun
9. Inget
10. Ja!
6. Bestäm du
7.
6. Prydlig (Dom andra får du välja)
7.

http://Sims3saga.blogspot.se

 
Sindra

Sindra

23 mars 2013 08:03

Undertyp: Männsika

Kön: Kvinna

Ålder: Ungdom

Bakgrund: (Namn) Har alltid velat ha en stor familj, själv var hon det enda barnet, men det är inte så lätt att få en stor och bra familj när man både är väldigt klumpig och pank. Hon har en väldigt gullig och söt stil.

Egenskaper (detta är bara om du vill ha någon speciell, frivilligt):
Klumpig, kockbegåvning

Vilka paket du har installerade: Leva livet, Årstider, Universitetsliv, kvällsnöjen, drömjobb, husdjur. Inga prylpaket.

Hårfärg (frivillig): Ljusbrunt

Var det något mer önskemål?: Nope

Får jag använda CC/nedladdat innehåll?: Ja, litegranna!

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Sims3tjejen

Sims3tjejen

23 mars 2013 11:57

Frästen så heter simmen; Lucas Berg

http://Sims3tjejen.bloggplatsen.se

Misan

23 mars 2013 16:12

Ok ?

 
sims3saga

sims3saga

24 mars 2013 07:52

Jag gör om min! Vet inte vad som hände..
1. Människa
2. Kvinna
3. Lisa Strömberg
4. småbarn
5. Lisa är en lite unge som inte vet så mycket om livet en...
6. God och vänlig
7. Ep: Årstider, husdjur, leva livet, kvällsnöjen Pp: Lyx och designe och stadsliv.
8. Brunt
9. nope
10. Japp hur mkt du vill!

Tack för lilla mejj xD

http://sims3saga.bloggspot.se

Misan

24 mars 2013 09:20

Haha okej:)

 
Ingen bild

Madde

25 mars 2013 18:53

Undertyp: Människa
Kön: Kvinna
Namn: Du får bestämma
Ålder: Ungdom
Bakgrund: Du får bestämma
Nuvarande liv: Du får bestämma
Egenskaper (detta är bara om du vill ha någon speciell, frivilligt): Atletisk, bra på att kyssas, ambitiös
Vilka paket du har installerade: Grundspelet, och Stadsliv
Hårfärg (frivillig): Blond
Var det något mer önskemål?: Jag vill att den ska liksom va söt inte cool eller tuff
Får jag använda CC/nedladdat innehåll?: Lite

 
Ingen bild

Anonym

29 juni 2013 15:03

Rätt längesedan du gjorde önske simmar :(

Misan

30 juni 2013 02:16

Mm:(

 
Sindra

Sindra

2 juli 2013 22:20

Får man önska två? XD Om inte tar jag bort min förra önskning..

Undertyp: Människa

Kön: Kvinna

Namn: Olivia Connors

Ålder: Ungdom

Bakgrund: Olivias föräldrar dog när hon endast var 12 år. Det var tufft men Olivias nya familj är snäll, inte så rik, men snäll.
Olivia hade en dröm om att bli en känd journalist, som hon svor att uppfylla.

Nuvarande liv: Olivia har en dotter, en pojkvän och en hund. Livet är bra och hon har snart uppfyllt sin journalistdröm!

Egenskaper (detta är bara om du vill ha någon speciell, frivilligt):
Modig, resten bestämmer du.

Vilka paket du har installerade: Inga prylpaket, alla utom årstider och övernaturligt

Hårfärg (frivillig): Ljusbrun/brun

Var det något mer önskemål?: Helst ett "oglansigt" CC-hår, och mycket fräknar.

Får jag använda CC/nedladdat innehåll?: Yup, men överdriv inte ;)

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

Misan

3 juli 2013 00:25

Klart man får önska flera! Fast jag kanske inte gör dom!!!!x)
(Latis )
Ska inte överdriva!!!! Inte för att jag tror jag brukar göra det, har försökt och failat :/ haha

 
Ingen bild

Stalltjejen

5 juli 2013 18:02

Undertyp: Häxa

Namn: Stacy Crystal

Ålder: Tonåring

Bakgrund: När Stacy just blivit tonåring så dog hennes föräldrar i en bilolycka och lämnade en hel förmögenhet efter sig. Hennes syrra tog sig ann henne och flyttade ut på landet. Som för att trösta köpte hon unghingsten Midnight åt Stacy. Rent spontant adopterade Sophie tonårskillen Danny Adams vars mammma hade dött i cancer. Danny fattade snabbt tycke för Stacy. Kommer detbli mer än vänskap mellan de två skönheterna?

Nuvarande liv: Stacy har dränkt sorgen genom att ägna sig åt det hon älskar mest. Musik och Ridning. Hon är populär i skolan och har en drömkropp. Men det finns en hake. Hon kämpar hårt mot ätstörningar. Eftersom hon är häxa så drars hästar till henne, de flesta kallar henne "hästviskare".Hennes dröm är att bli en jockey.

Egenskaper: Ryttare, naturbegåvad artist och bestäm själv.

Alla expansionspaket (stavning?!) utom årstider, övernaturligt och semesterparadis. Inga prylpaket.

Hårfärg: Gyllenblond

Önskemål: Mörkt turkosa ögon, solbränd och en perfekt drömkropp.

CC: Gärna en snedfläta eller en snygg tröja med en häst på.

:D


 
Ingen bild

Stalltjejen

6 juli 2013 11:54

Föresten så har jag övernaturligt. Glömde att jag hade det ^^

 
Ingen bild

Stalltjejen

7 juli 2013 12:12

Och där kom semesterparadis och årstider ;). Så jag har alla ep.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Misan - 13 augusti 2014 16:45

Hej!    För er som inte vet det än är demon till sims 4 CAS ute till alla som vill ladda ner det nu, vilket är awesome.  ...

Av Misan - 2 oktober 2013 13:00

Jag har tänkt göra en selfsim men åååååååå jag känner att dator skulla lämnas sönderslaget efter bara första slidern. 1000000 spring till spegeln också på första slidern, så nej ingen selfsim idag :)     Istället gjorde jag något jag funderat p...

Av Misan - 30 september 2013 08:45

Hej igen!  I min PGC heter den nuvarande arvingens fru Idun. Jag gjorde henne i CAS som tonåring och flyttade in i kvarteret.  Det klickade direkt och jag måste säga att jag blev nöjd med henne! Jag tog en liten photoshoot med henne idag, titta g...

Av Misan - 29 september 2013 12:10

Hej hej!  Jag måste eftersom jag är en typisk bloggare börja med att beskriva in i detalj hur glad jag blir dom gångerna jag faktiskt varit inne på bloggen och sett hur många som ändå kommer hit, varje dag!  11 pers kanske inte du tycker är många...

Av Misan - 26 augusti 2013 20:31

Eftersom jag är lite galen i att få mitt spel snabbare, och snabbare och snabbare så har jag avinstallerat övernaturligt och lagt den övernaturliga familjen på datorn skrivbord.      Men nu till mitt kvarvarande hushåll, Cameran!     Jag...

   

 

Hej!

Jag har spelat Sims sen jag var 7 år och jag gillar det fortfarande.

Det hela började med The Sims 2, sen Medeltiden, sen det jag spelar bara nästan nu The Sims 3.

Jag skriver om mitt eget spelande, downloads buggar ibland små berättelser och saker som faller mig in.

Annars är jag galen i katter och Gaga. 

 

Jag gör gärna en gratis header till dej. 

blogg.se också.

 

Jag länkar inte bloggar, de som är länkade är de som jag läser. 

Men om du vill veta om du ska följa eller gilla bloggen,

läs bloggen istället för prestationen!

Lämna en kommentar, är det något som är dåligt, eller något som är bra?

Presentation

 

 

Copyright, ingen får ta mina bilder om jag inte sagt jag inte tillåtit något undantag!!!!

 

 

49 besvarade frågor

 

 

Hitta mig på thesims3.com som Misakatt, bli gärna vän med mig där! Klicka på bilden för att komma till min sida!

 

Mina egenskaper.

 

Kattperson, hetlevrad, älskar att bada, bokmal och dramatisk.

Följ mig gärna på instagram där jag heter Misakatten och lägger upp bilder på mest mina katter och min vardag :) 

Följ mig på twitter, misakatt där också ;)

Vill du spela något spel mot mig? Det vore kul! Sök på misansims eller misakatt så är det jag :)

     

    

Spelar du sims?
 Ja, MYCKET
 Nej, aldrig testat
 testat

     

Du får skicka frågor, tips till bloggens mail.

Vill du något annat får du självklart skicka det också!

Om du vill kan jag göra en header till dig, maila och berätta hur du vill ha den!

Jag tar emot gästinlägg och korta berättelser i bara en del eller två.

Om du har mer avancerade frågor, maila dom hellre istället för att skicka dem i frågerutan!

 

Hoppas du mailar till mig!

 

     

 

    

 

        

 

   

 

Vill du att jag ska länka din blogg?

Jag länkar bara bloggar jag läser dagligen!

Men var lugn, jag går in på i princip alla som länkat till sin blogg i kommentarerna!


Ovido - Quiz & Flashcards