Välkomna till Misans blogg!

Alla inlägg under november 2012

Av Misan - 29 november 2012 20:00

Kolla in menyraden, du har väl inte missat något viktigt där, roligt att läsa när jag inte gör några inlägg!


                         

ledsen omm det är lite konstigt, NU MÅSTE JAG TITTA PÅ SOLSIDAN!


Tidsinställt



Misan

Av Misan - 27 november 2012 17:30

Att det är väldigt mycket (och dålig, bildkvalitén tex.) reklam för sims på bloggplatsen, asså bloggplatsen, inte min blogg?



Hur kommer det sig att ea gör reklam för sitt sims på bloggplatsen?

Jo, det finns ju m¨ånga simsbloggar, men vi vet ju att det finns.
Reklamen är ju väldigt dålig bildkvatité om man gämför (stavning?) med samsungs¨reklam...



Dålig idé EA eller?



Av Misan - 25 november 2012 16:39

Jag gör mönster till simset, perfekt när man vill styla om sitt plagg lite personligare, ska jag ladda upp dom och visa på bloggen?



 

IRL bild på sindras förslag!!

Av Misan - 25 november 2012 14:54

Yes I'm here!!!!!!! Haha igår sa jag att det inte skulle bli några inlägg och vad får man då? En av världens finaste kommentar!!!!OMG!!jag vet inte varför men i mapachas veckans bloggare vann jag pga. MINA BILDER! dom beskre mina bilder som gudomliha!!!!!!!Och nu, mitt i datakauset får jag en kommentar, av min kära sindra Special, jag ska lägg upp mer bilder IRL på bloggen!!!!!! OMG!!!! Då menae hon inye (tror jag) typ eb bild åå mig som säger, hejjjjj jag har varit i staan och shoppat. TACK SINDRA SUPERSPECIALBÄST!!!!!!!!!!!

Av Misan - 24 november 2012 17:32

Min dator kom hem till mig igår !

Dom gjorde en backup så dom tog bort allt på datorn och la det nån annanstans, sen fixade de fläkten och tog tillbaka sakerna igen, men bara filerna, så alla program (sims 2 sims 2 sims medeltiden, minecraft, spotify, skype etc.) försvann. Genvägarna finns kvar men....

Så nu måste jag installera om allt, inte bara sims utan alla program på datorn, word krånglar så det måste ju också fixas....

Förvänta dig ingen uppdatering...

Just nu har jag precis installerat sims 3 och installerar sovrum och badrum.

Jag har också fått min systemkamera så nu vill jag också bara FOTA!


 

En väldigt gammal bild jag laddade upp i juni några veckor efter bloggen skapades


Som sagt, ingen update, men kika in ändå, man vet aldrig vad som händer!



Misan

Av Misan - 22 november 2012 17:02

Datastället som har min dator ringde.... Dom hittade inget fel på skivspelaren men de ska kolla fläkten......
Just nu bloggar jag från IPaden.
Hoppas ni har det trevligt!
Vill ni ha information "vintern" och de andra årstiderna som alla andra bloggar eller... Själv har jag bara kommit till hösten för jag hann inte spela så mycket innan jag lämnade in datorn.
(På Appen till bloggplatsen kan måste man godkänna kommentarerna så jag behöver bara godkänna dem innan de syns här på bloggen!!)
HA DET GÖTT!!!!

Av Misan - 19 november 2012 19:50

Min dator är inlämnad på reperation för att dvd spelaren inte funkade, den behövde "hitta" skivan så en skylt kom upp för att man skulle kunna starta simset och fläkten var ingen vidare så datorn blev för varm och spottade ut en massa varmluft och simset kraschade...

jag avinstallerade en massa saker, cc som jag visste inte var säkert, men det enda som försvann var ett skin och då laggade hälften av mina familjer (bland annat en fa´milj med en ny historia till bloggen som jag nästan hadegjort klart) så dom som hade haft på sig det skinet blev svarta och om man bytte såg det askonstigt ut. Jag hade tagit mer än 100 bilder så jag blev rätt sur...

jepp, kul va? det värsta var ju att buggarna och de konstiga kläderna (tex. vuxentröjor till småbarn) inte försvann, vet ni nåt om det?

Nu ska jag titta på family guy som typ slutar , NU och sen SIMPSONS!



                              

Huvudpersonerna i berättelsen som kraschade...



Misan

Av Misan - 17 november 2012 08:26

Bloggens namn kommer att bytas till......... Misansims.bloggplatsen.se!

Jag kommer asså ta bort blogg i namnet för det tycker jag ´är onödigt, så var snälla och fixa era länkar till mig om ni har några i menyraden! Det kommer vara så att om man trycker på en länk där det står, misansimsblogg.bloggplatsen.se kommer man kopplas till misansims.bloggplatsen.se så oroa er inte för att inte kunna komma hit!

   

 

Hej!

Jag har spelat Sims sen jag var 7 år och jag gillar det fortfarande.

Det hela började med The Sims 2, sen Medeltiden, sen det jag spelar bara nästan nu The Sims 3.

Jag skriver om mitt eget spelande, downloads buggar ibland små berättelser och saker som faller mig in.

Annars är jag galen i katter och Gaga. 

 

Jag gör gärna en gratis header till dej. 

blogg.se också.

 

Jag länkar inte bloggar, de som är länkade är de som jag läser. 

Men om du vill veta om du ska följa eller gilla bloggen,

läs bloggen istället för prestationen!

Lämna en kommentar, är det något som är dåligt, eller något som är bra?

Presentation

 

 

Copyright, ingen får ta mina bilder om jag inte sagt jag inte tillåtit något undantag!!!!

 

 

49 besvarade frågor

 

 

Hitta mig på thesims3.com som Misakatt, bli gärna vän med mig där! Klicka på bilden för att komma till min sida!

 

Mina egenskaper.

 

Kattperson, hetlevrad, älskar att bada, bokmal och dramatisk.

Följ mig gärna på instagram där jag heter Misakatten och lägger upp bilder på mest mina katter och min vardag :) 

Följ mig på twitter, misakatt där också ;)

Vill du spela något spel mot mig? Det vore kul! Sök på misansims eller misakatt så är det jag :)

     

    

Spelar du sims?
 Ja, MYCKET
 Nej, aldrig testat
 testat

     

Du får skicka frågor, tips till bloggens mail.

Vill du något annat får du självklart skicka det också!

Om du vill kan jag göra en header till dig, maila och berätta hur du vill ha den!

Jag tar emot gästinlägg och korta berättelser i bara en del eller två.

Om du har mer avancerade frågor, maila dom hellre istället för att skicka dem i frågerutan!

 

Hoppas du mailar till mig!

 

     

 

    

 

        

 

   

 

Vill du att jag ska länka din blogg?

Jag länkar bara bloggar jag läser dagligen!

Men var lugn, jag går in på i princip alla som länkat till sin blogg i kommentarerna!


Ovido - Quiz & Flashcards