Välkomna till Misans blogg!

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2012

Angels In Paris del 5

Av Misan - 13 oktober 2012 07:00

5:e delen, jag vill veta vad DU tycker om den, om det blir sämre än vanligt , eller om delen var bra fotad? Snygga kläder? Passande kläder? SKRIV!

Tidigare delar här!





När jag gått ut såg jag mig omkring. Även om jag var tidig stod han där och väntade på mig, precis som han hade lovat.

 

- Hej, sa han.

- Hej, vad ska vi hitta på idag?

- Vi kan väl gå runt lite på promenad. Vi kommer säkert på något.

 

Dagen blev ännu roligare och trevligare än den gången jag tidigare mött honom.

 

Vi klappade en vildhäst, eller jag gjorde det.

 

Gustav stod brevid och såg på hästen, han såg ganska rädd ut. Vi gick runt i Paris och hade roligt. Pratade, gick, sprang, skrattade. Jag kände att jag gillade Gustav mer och mer.


 

 När det började skymma satte vi oss på en bänk bredvid Parisehjulet.

- Det börjar bli lite kallt, huttrade jag.

 

Jag lutade mig mot honom, han la armen över min axel och jag slutade huttra.

 

- Jag tror jag måste gå nu, jag ska till mataffären.

 

- Vänta lite grann bara.

 

Han lutade sig framåt. Han kysste mig. Eller det var en lögn, jag kysste ju tillbaka.

 

- Ömh, jag tror dom behöver mig på affären, jag måste gå! ropade jag och sprang iväg.

 

Det hade varit en lång dag och alla nya varor behövde prissättas så jag var väldigt trött när arbetet var slut.

 

Jag var lat så jag tog en taxi hem.

   

Herregud, vad ska jag säga till honom? 

Om jag skulle vara ärlig mot mig själv så var jag rädd att han skulle lämna mig, som Clifford, Gustav var för perfekt för att jag skulle låta honom gå.

 
 
Ingen bild

pippiida087

21 oktober 2012 11:29

Hej har läst alla och de ä jätte bra

Misan

21 oktober 2012 12:02

Hej PippuiIda!!
Tack så mycket!!! Vad bra att du tycker dom är bra!!! Ville du ha en header?

Ps, Om du vill att man ska kunna hitta din blogg skriv då in din "bloggadress" i rutan där det står URL när du kommenterar, det hjälper folk att hitta till din blogg!!!

 
Ingen bild

Anonym

31 oktober 2012 15:46

Har läst alla och dom är jätte bra! Har du laddat ner, använt fusk eller något annat? Snälla berätta! Jag vet redan hur man får Eiffeltornet men inte parisehjulet?! Snälla berätta!
Tack om du berättar!
/ Anonym

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Misan - 13 augusti 2014 16:45

Hej!    För er som inte vet det än är demon till sims 4 CAS ute till alla som vill ladda ner det nu, vilket är awesome.  ...

Av Misan - 2 oktober 2013 13:00

Jag har tänkt göra en selfsim men åååååååå jag känner att dator skulla lämnas sönderslaget efter bara första slidern. 1000000 spring till spegeln också på första slidern, så nej ingen selfsim idag :)     Istället gjorde jag något jag funderat p...

Av Misan - 30 september 2013 08:45

Hej igen!  I min PGC heter den nuvarande arvingens fru Idun. Jag gjorde henne i CAS som tonåring och flyttade in i kvarteret.  Det klickade direkt och jag måste säga att jag blev nöjd med henne! Jag tog en liten photoshoot med henne idag, titta g...

Av Misan - 29 september 2013 12:10

Hej hej!  Jag måste eftersom jag är en typisk bloggare börja med att beskriva in i detalj hur glad jag blir dom gångerna jag faktiskt varit inne på bloggen och sett hur många som ändå kommer hit, varje dag!  11 pers kanske inte du tycker är många...

Av Misan - 26 augusti 2013 20:31

Eftersom jag är lite galen i att få mitt spel snabbare, och snabbare och snabbare så har jag avinstallerat övernaturligt och lagt den övernaturliga familjen på datorn skrivbord.      Men nu till mitt kvarvarande hushåll, Cameran!     Jag...

   

 

Hej!

Jag har spelat Sims sen jag var 7 år och jag gillar det fortfarande.

Det hela började med The Sims 2, sen Medeltiden, sen det jag spelar bara nästan nu The Sims 3.

Jag skriver om mitt eget spelande, downloads buggar ibland små berättelser och saker som faller mig in.

Annars är jag galen i katter och Gaga. 

 

Jag gör gärna en gratis header till dej. 

blogg.se också.

 

Jag länkar inte bloggar, de som är länkade är de som jag läser. 

Men om du vill veta om du ska följa eller gilla bloggen,

läs bloggen istället för prestationen!

Lämna en kommentar, är det något som är dåligt, eller något som är bra?

Presentation

 

 

Copyright, ingen får ta mina bilder om jag inte sagt jag inte tillåtit något undantag!!!!

 

 

49 besvarade frågor

 

 

Hitta mig på thesims3.com som Misakatt, bli gärna vän med mig där! Klicka på bilden för att komma till min sida!

 

Mina egenskaper.

 

Kattperson, hetlevrad, älskar att bada, bokmal och dramatisk.

Följ mig gärna på instagram där jag heter Misakatten och lägger upp bilder på mest mina katter och min vardag :) 

Följ mig på twitter, misakatt där också ;)

Vill du spela något spel mot mig? Det vore kul! Sök på misansims eller misakatt så är det jag :)

     

    

Spelar du sims?
 Ja, MYCKET
 Nej, aldrig testat
 testat

     

Du får skicka frågor, tips till bloggens mail.

Vill du något annat får du självklart skicka det också!

Om du vill kan jag göra en header till dig, maila och berätta hur du vill ha den!

Jag tar emot gästinlägg och korta berättelser i bara en del eller två.

Om du har mer avancerade frågor, maila dom hellre istället för att skicka dem i frågerutan!

 

Hoppas du mailar till mig!

 

     

 

    

 

        

 

   

 

Vill du att jag ska länka din blogg?

Jag länkar bara bloggar jag läser dagligen!

Men var lugn, jag går in på i princip alla som länkat till sin blogg i kommentarerna!


Skapa flashcards