Välkomna till Misans blogg!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Misan - 31 oktober 2012 22:00

Hejjjjj alla superglada busiga älvor, lömska vampyrer, håriga varulvar, metalliska Simbotar, magiska ernhörningar, häxiga häxor, olydiga låtsaskompisar, gröna aliens, genomskinliga spöken, inlindad mumier eller blåa andar!!!! vad du än är ska du ha kul på halloween!

Jag är just nu antagligen sovande när detta publicearas, men jag hoopppas alla får en HÄRLIG och SMÅLÄSKIG halloween!



Nu skulle bara årstider ha släppts....

Men tänk er att ni ska göra det ni busar och hittar på ikväll i simset sen när ni får det (för hoppningsvis.)


Happy Halloween


 Misan

Av Misan - 31 oktober 2012 08:39

ETT LYCKORUS!!!!!!!!!!!!!!!! JAG HADE 50 BESÖKDAER!!!!

 




Av Misan - 30 oktober 2012 15:32

haha, nu har jag 2 som gillat mig på facebook! sooooooooooo happy!

Av Misan - 30 oktober 2012 14:20

Bloggen har blivit gillad på Facebook!!!!!! Jag har inte ens det men det är så kul att bloggen blir gillad!
Om ni inte gillat bloggen, snälla gör det, om ni gillar den asså!!!
Juste, mitt nätverk har dött hemma så jag kan inte blogga från datorn och jag kan inte tidsinställa inlägg till på onsdag-söndag.... Hoppas ni klarar er ändå!

 


Misan

Av Misan - 29 oktober 2012 16:00




Tidigare delar HÄR!



Jag vaknade sent på morgonen efter bröllopet, det sved lite i kinden efter örfilen Clifford hade gett mig, men det var det värt.

Varför är jag i mammas gamla dubbelsäng?

 

När jag gick upp för att laga frukost stod Gustav i köket och hade lagat mat.

 

Det var ganska stelt mellan oss, jag satt helt still försökte minnas gårdagen.

 

- Jo, det verkar som att jag stannade över här inatt... sa Gustav och bröt tystnaden.

- Ja, det verkar så, mumlade jag.

 

Vi betämde oss för att vi skulle gå till museét under dagen. Jag sminade mig lite, lite extra av någon konstig anledning... Jag satte på en gammal rosa-röd rouge på kinderna.

 

- Ska vi gå?

- Jag vet inte.. Jag känner ingen som går runt med korta jeansshorts och höga klackar, om inte Kiki, men henne vill jag inte gå på stan med.

 

Han hade rätt.

- Har jag inte rätt att klä upp mig för en dag till stan?

- Jag skulle inte bli sur om du gjorde det varje dag, det spelar mig ingen roll.

 

- Nå, hur vad tycker du om Mona Lisa nu då Gustav? Du sa att du aldrig sett henne.

- Jag vet inte. Jag tycker mer om dig iaf. ;D

 

- Oåhhh, tack.

- Varsågod Nich...

 

Helt plötsligt fick jag en förskräcklig huvudvärk. Jag hörde inte vad Gustav sa, allt gjorde ont, det kändes som om huvudet skulle sprängas.

 

- Hej, ta det lugnt, vad hände?

- Huvudvärk... Jag måste gå!

 

Jag sprang iväg,

 

in i tunnelbanan hemåt.

 

Men efter bara några stationer blev jag så illamående att jag behövde gå av.

 

Sen gick jag försiktigt hemåt, för att inte huvudvärken skulle börja bulta eller att jag skulle må illa igen.

 

Jag kastade av mig kläderna, tog på mig pyamas och tog av mig sminket.

 

Jag vaknade mitt i natten igen av att jag höll på att kräkas.

 

Jag rusade in till badrummet.

 

Sen borstade jag tänderna för att få bort den äckliga smaken.

 

Jag klädde på mig mjuka och sköna kläder, jag skulle bara vara hemma idag, inte riskera något.

    

Jag åt frukost.

 

Matade fiskarna.

   

Och läste serier. (super ledsen för den handen där i vänstra kanten, låtsas inte om den!!!)

Av Misan - 29 oktober 2012 09:27

   Jag kommer ju åka bort till London på onsdag 31/10 (halloween, jag vet).

Jag kommer att komma hem på söndagen efter.... jag har tidsinställt en del till angels in paris idag, sen kommer det komma ett litet halloween inlägg på morgonen på halloween.

Jag ska se om jag kan ställa in något på torsdagen när jag faktiskt är borta...

Vad vill ni läsa om då på torsdag? några idér till fredagen?



Detta är bloggen 100 inlägg!!!!!! JIPPIE!

kolla in vad jag fick förra gången jag skrev om antal inlägg...


 



Av Misan - 29 oktober 2012 09:20

GLÖM INTE MIN GÄSTBOK! JAG HAR INGA INLÄGG I MIN GÄSTBOK!

snälla..... gästboken är under följ bloggen i menyraden! där står det, gå till gästboken

klicka annars här!          

första bilderna som jag laddade upp till bloggen till det andra inlägget!

Av Misan - 28 oktober 2012 10:43

   

Snygg? källa

Jag tycker den är riktigt snygg! Lite för animerad kanske men den är fin att titta på medan man väntar ¨på att få spela    



Misan

   

 

Hej!

Jag har spelat Sims sen jag var 7 år och jag gillar det fortfarande.

Det hela började med The Sims 2, sen Medeltiden, sen det jag spelar bara nästan nu The Sims 3.

Jag skriver om mitt eget spelande, downloads buggar ibland små berättelser och saker som faller mig in.

Annars är jag galen i katter och Gaga. 

 

Jag gör gärna en gratis header till dej. 

blogg.se också.

 

Jag länkar inte bloggar, de som är länkade är de som jag läser. 

Men om du vill veta om du ska följa eller gilla bloggen,

läs bloggen istället för prestationen!

Lämna en kommentar, är det något som är dåligt, eller något som är bra?

Presentation

 

 

Copyright, ingen får ta mina bilder om jag inte sagt jag inte tillåtit något undantag!!!!

 

 

49 besvarade frågor

 

 

Hitta mig på thesims3.com som Misakatt, bli gärna vän med mig där! Klicka på bilden för att komma till min sida!

 

Mina egenskaper.

 

Kattperson, hetlevrad, älskar att bada, bokmal och dramatisk.

Följ mig gärna på instagram där jag heter Misakatten och lägger upp bilder på mest mina katter och min vardag :) 

Följ mig på twitter, misakatt där också ;)

Vill du spela något spel mot mig? Det vore kul! Sök på misansims eller misakatt så är det jag :)

     

    

Spelar du sims?
 Ja, MYCKET
 Nej, aldrig testat
 testat

     

Du får skicka frågor, tips till bloggens mail.

Vill du något annat får du självklart skicka det också!

Om du vill kan jag göra en header till dig, maila och berätta hur du vill ha den!

Jag tar emot gästinlägg och korta berättelser i bara en del eller två.

Om du har mer avancerade frågor, maila dom hellre istället för att skicka dem i frågerutan!

 

Hoppas du mailar till mig!

 

     

 

    

 

        

 

   

 

Vill du att jag ska länka din blogg?

Jag länkar bara bloggar jag läser dagligen!

Men var lugn, jag går in på i princip alla som länkat till sin blogg i kommentarerna!


Skapa flashcards