Välkomna till Misans blogg!

Alla inlägg under september 2012

Av Misan - 18 september 2012 16:21

Ja, vem är vinnaren av tävlingen???

Jag kan börja med att säga att alla som kom upp på prispallen gissade samma bokstav.

Men ingen av dem gissade rätt.

Dom gissade allihop på bokstaven M. 3/5 personer gissade på M men ingen gissade på O.

Eftersom jag skrev att den som var närmast bokstaven skulle vinna om ingen gissade rätt så fick jag nu lotta.

Och vem som vann ser du längre ner.....



















På tredje plats i lottningen kom...

Sofia!












På andra plats i lottningen kom....


Rebecca!







Och på första plats kom...




















Mapacha tvillingarna!


Som  jag lovat kommer de få en en länk i listan "andra bra bloggar" på sidan av bloggen. ->

Sen kommer de få vara nästa  "dagens bloggare"!



Och som några kanske listat ut, är bokstaven N.

Och namnet är Nichole och såhär ser hon ut:

 







Av Misan - 16 september 2012 21:57

Jag vann en tävling hos Rebecca!! Yeah! Jag är super glad eftersom de andra bidragen var superfina!!!


Det ska vi fira med en bild på Klara!

När jag har IRL bilder på bloggen så brukar jag blogga från mobilen. Eftersom det är inte så vanligt att ha screenshots från Sims på mobilen...

Av Misan - 16 september 2012 20:10

Jag har slått ett rekord!


Jag har haft 33 besökare idag, vem vet du kanske är den 34:e??

I vilket fall har jag haft 32 besökare 2 ggr men aldrig 33! Jag kanske får 50 nästa gång,nä skoja bara!


Det ska jag fira med en oroväckande bild från Angels In Paris


     

Oh no! vad händer våran kära ****? Glöm inte gissa vad hon heter i tävlingen som avslutas imorgon!!



Av Misan - 16 september 2012 19:35

Ja jag spelar ganska smått.


 


;D

Av Misan - 16 september 2012 17:28

Jag har startat en ny grej som kallas dagens blogg, eller bloggen för dagen.

Även om det inte kommer att komma varje dag så har jag endå valt ut , denna dagens blogg!


Idag är det Mowie! eller Michaela som hon heter! Hon har en glad nice-ig header med några bilder på henne och en rolig ´färgglad text där det står, Mowie.



Om henne:


Mowie är en rolig tjej som går i 7:an och bor i Lycksele, en stad i Lappland.


Hon har ingen sims 3 blogg, men hon bloggar lite om det, samtidigt som hon är mycket på både Facebook och Twitter.


Hon har 4 sims berättelser/serier, normal live, ett liv och lite till, Nothing och Vampire. Alla är riktigt bra!

Hon finns på the sims 3 Community, som Simyblue

Mowie har snart/eller har skrivit klart en novell hon ska pubelicera snart, kolla in!

Hon gillar bandet One Direction,  och har faktiskt en blogg om det, här.

Om du undrar mer om henne har hon faktiskt passande nog en frågestund på gång så fråga på!

Jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva om henne, mer än att hon har en väldigt bra blogg, så hoppas det räcker, och att ni har en ny blogg att följa!



Av Misan - 16 september 2012 10:51

Jag startade en tävling för länge sen, när man skulle skapa en sim som skulle se ut på ett visst sätt med hjälpav ledtrådar....

Här för nogrannade text om hur det gick till.



I vilket fall så kom det in ett bidrag från Rebecca! Såhär såg hennes sim ut.



 


Ledtrådarna hon fick använda för att efterlikna orginalet som jag gjort.


- Det är en tjej....

- Det är en tonåring...

- Hon heter Isabella...

- Isabella har mörk hy...

- Och brun/svarta ögon...

- Hon har inga fräknar eller födelsemärken...

- Hon har långt svart hår med färgade slingor i rosa...

- Min Isabella har ingen långarmad tröja...

- Hon har jeansshorts...

- Isabella har inga solglasögon...

- Hon har svarta skor...

- Hon har assesoarer...



Här under är simmen jag gjorde!


 

Lika?





Av Misan - 15 september 2012 17:43

Ja, här är en litenlitenliten bit av Anglels In Paris. Detta är inte spännande men bara så ni får tjuvkika lite...



Eftersom det 'är en tävling vad hon heter som du hittar här så har jag skrivit **** istället för hennes namn.



 

Först stod hon i skuggan och stirrade rakt fram, hon mindes att förra gången hon var här var hon med Clifford.

Hon rös och gick ut i solen.

 

Vad ska jag göra nu då?

 

**** tog fram kameran och rensade bort de dåliga bilderna.

Snygg bild på Clifford, bort med den...

 

En till bild på Clifford? Men vem är där borta vid de vita pelarna?

 

Shit, han kommer närmare.

 

Han såg så ljus och god ut med sitt lockiga hår och bleka hud. Han såg inte heller särskilt fransk ut.

Killen: Hej, jag såg dig här helt ensam.

****: Jag, jag är ensam.

Killen: Är du bra på att fotografera Fröken...



Av Misan - 15 september 2012 17:22

Jag gjorde tävlingen igår och jag har redan fått in 3 bidrag! TACK SNÄLLA!

har inte du varit med? Det är enkelt, klicka på länken läs inlägget och skicka en kommentar! KLICKA HÄR


Vill du vara med i en tävling som har mer med sims att göra? klicka här!




 

Vad heter hon?, gissa i tävlingen!

   

 

Hej!

Jag har spelat Sims sen jag var 7 år och jag gillar det fortfarande.

Det hela började med The Sims 2, sen Medeltiden, sen det jag spelar bara nästan nu The Sims 3.

Jag skriver om mitt eget spelande, downloads buggar ibland små berättelser och saker som faller mig in.

Annars är jag galen i katter och Gaga. 

 

Jag gör gärna en gratis header till dej. 

blogg.se också.

 

Jag länkar inte bloggar, de som är länkade är de som jag läser. 

Men om du vill veta om du ska följa eller gilla bloggen,

läs bloggen istället för prestationen!

Lämna en kommentar, är det något som är dåligt, eller något som är bra?

Presentation

 

 

Copyright, ingen får ta mina bilder om jag inte sagt jag inte tillåtit något undantag!!!!

 

 

49 besvarade frågor

 

 

Hitta mig på thesims3.com som Misakatt, bli gärna vän med mig där! Klicka på bilden för att komma till min sida!

 

Mina egenskaper.

 

Kattperson, hetlevrad, älskar att bada, bokmal och dramatisk.

Följ mig gärna på instagram där jag heter Misakatten och lägger upp bilder på mest mina katter och min vardag :) 

Följ mig på twitter, misakatt där också ;)

Vill du spela något spel mot mig? Det vore kul! Sök på misansims eller misakatt så är det jag :)

     

    

Spelar du sims?
 Ja, MYCKET
 Nej, aldrig testat
 testat

     

Du får skicka frågor, tips till bloggens mail.

Vill du något annat får du självklart skicka det också!

Om du vill kan jag göra en header till dig, maila och berätta hur du vill ha den!

Jag tar emot gästinlägg och korta berättelser i bara en del eller två.

Om du har mer avancerade frågor, maila dom hellre istället för att skicka dem i frågerutan!

 

Hoppas du mailar till mig!

 

     

 

    

 

        

 

   

 

Vill du att jag ska länka din blogg?

Jag länkar bara bloggar jag läser dagligen!

Men var lugn, jag går in på i princip alla som länkat till sin blogg i kommentarerna!


Skapa flashcards